Polacy z dokumentem uzyskanym za granicą - studia pierwszego stopnia i jednolite magisterskie

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

komunikacja i psychologia w biznesie, studia stacjonarne, pierwszego stopnia

Details
Code KiPB-SI
Organizational unit Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Kampus Cukrowa
Field of studies komunikacja i psychologia w biznesie
Form of studies Full-time
Level of education First cycle
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Duration 3 lata
Recruitment committee address Polacy: rekrutacja.cukrowa@usz.edu.pl
Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl
WWW address https://kandydaci.usz.edu.pl/kierunki/komunikacja-i-psychologia-w-biznesie/
Required document
  • matura zagraniczna, matura międzynarodowa IB, matura europejska EB
  Ask a question
There is currently no active phase in this registration.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (20.05.2025 00:00 – 24.09.2025 23:59)

Active phases in other registrations:
  • Foreigners - Admission to first-cycle and unitary cycle programmes
    Phase 2 (07.10.2025 08:00 – 30.10.2025 23:59)

Komunikacja i psychologia w biznesie to kierunek studiów łączący aspekty psychologiczne funkcjonowania człowieka z jego aktywnością zawodową, w tym szczególnie biznesową. Studia przygotowują do zrozumienia m.in. zachowań człowieka w pracy i relacjach biznesowych, motywów jego postępowania, kształtowania relacji międzyludzkich, roli emocji w podejmowania decyzji. Uzyskana wiedza może być wykorzystana celu usprawnianiu działania podmiotów biznesowych (oraz innych organizacji), wpływania na postawy pracowników, kształtowania klimatu i kultury organizacyjnej, przygotowywania działań rekrutacyjnych, doskonalenia komunikacji w ramach organizacji oraz z klientami, analizy zachowań konsumentów i działań marketingowych. 

 

Nauczysz się:

  • identyfikować przesłanki i mechanizmy zachowań ludzkich (pracowników, konsumentów, klientów), 
  • warunków i sposobów efektywnej komunikacji, 
  • metod i technik negocjacji i mediacji w biznesie, 
  • stosować techniki kreatywnego myślenia oraz wywierania wpływu społecznego,  
  • rozumieć i oceniać procesy poznawcze oraz emocjonalno-motywacyjnych człowieka oraz metod ich pomiaru.

 

 
Przykładowe przedmioty:
  • psychologia konsumenta
  • psychologia emocji i motywacji
  • podstawy badań marketingowych
  • analiza danych rynkowych
  • badania terenowe w biznesie
  • neuronauka poznawcza

W zakresie specjalności:

Program kierunku ma charakter modułowy, co umożliwia wybór indywidualnej ścieżki edukacyjnej, dopasowanej do preferencji studenta.

Kariera i praca:

Nasi absolwenci pracują w:

  • rekrutacji oraz obszarach HR (zarządzania zasobami ludzkimi),
  • sprzedaży,
  • marketingu i komunikacji. 
Koła naukowe i organizacje studenckie:
  • Koło Naukowe Marketingu
  • Koło Naukowe Organizacji i Zarządzania „Inicjatywa”
  • Koło Naukowe Technologii Informacyjnych
  • Koło Naukowe „PROJECT”
  • Koło Naukowe BIN Biznes, Innowacje, Networking 
Dodatkowe Informacje:

Studenci podczas studiów korzystają z zaplecza naukowo-badawczego Instytutu Zarządzania US, w tym z laboratoriów i pracowni badawczych oferujących nowoczesne wyposażenie, sprzęt i oprogramowanie badawcze: pracownia badań fokusowych, pracownia badań terenowych, laboratorium neuronauki poznawczej, laboratorium wirtualnej rzeczywistości. 

Studenci mają możliwość pracy zespołowej i kształtowania swoich umiejętności organizacyjnych i badawczych, działając w kołach naukowych oraz współpracując z pracownikami Instytutu w ramach realizowanych badań. 


Kryteria kwalifikacji – Grupa I
  • geografia
  • historia
  • matematyka
  • wiedza o społeczeństwie
Kryteria kwalifikacji – Grupa II
  • język obcy nowożytny
Kryteria kwalifikacji – Grupa III
  • biologia
  • język polski
  • geografia
  • historia
  • wiedza o społeczeństwie