Code | KiPB-SI |
---|---|
Organizational unit | Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Kampus Cukrowa |
Field of studies | komunikacja i psychologia w biznesie |
Form of studies | Full-time |
Level of education | First cycle |
Educational profile | academic |
Language(s) of instruction | Polish |
Duration | 3 lata |
Recruitment committee address | Polacy: rekrutacja.cukrowa@usz.edu.pl Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl |
WWW address | https://kandydaci.usz.edu.pl/kierunki/komunikacja-i-psychologia-w-biznesie/ |
Required document | |
Ask a question |
Komunikacja i psychologia w biznesie to kierunek studiów łączący aspekty psychologiczne funkcjonowania człowieka z jego aktywnością zawodową, w tym szczególnie biznesową. Studia przygotowują do zrozumienia m.in. zachowań człowieka w pracy i relacjach biznesowych, motywów jego postępowania, kształtowania relacji międzyludzkich, roli emocji w podejmowania decyzji. Uzyskana wiedza może być wykorzystana w celu usprawnianiu działania podmiotów biznesowych (oraz innych organizacji), wpływania na postawy pracowników, kształtowania klimatu i kultury organizacyjnej, przygotowywania działań rekrutacyjnych, doskonalenia komunikacji w ramach organizacji oraz z klientami, analizy zachowań konsumentów i działań marketingowych.
Nauczysz się:
- identyfikować przesłanki i mechanizmy zachowań ludzkich (pracowników, konsumentów, klientów),
- warunków i sposobów efektywnej komunikacji,
- metod i technik negocjacji i mediacji w biznesie,
- stosować techniki kreatywnego myślenia oraz wywierania wpływu społecznego,
- rozumieć i oceniać procesy poznawcze oraz emocjonalno-motywacyjnych człowieka oraz metod ich pomiaru.
- psychologia konsumenta
- psychologia emocji i motywacji
- podstawy badań marketingowych
- analiza danych rynkowych
- badania terenowe w biznesie
- neuronauka poznawcza
W zakresie specjalności:
Program kierunku ma charakter modułowy, co umożliwia wybór indywidualnej ścieżki edukacyjnej, dopasowanej do preferencji studenta.
Nasi absolwenci pracują w:
- rekrutacji oraz obszarach HR (zarządzania zasobami ludzkimi),
- sprzedaży,
- marketingu i komunikacji.
- Koło Naukowe Marketingu
- Koło Naukowe Organizacji i Zarządzania „Inicjatywa”
- Koło Naukowe Technologii Informacyjnych
- Koło Naukowe „PROJECT”
- Koło Naukowe BIN Biznes, Innowacje, Networking
Studenci podczas studiów korzystają z zaplecza naukowo-badawczego Instytutu Zarządzania US, w tym z laboratoriów i pracowni badawczych oferujących nowoczesne wyposażenie, sprzęt i oprogramowanie badawcze: pracownia badań fokusowych, pracownia badań terenowych, laboratorium neuronauki poznawczej, laboratorium wirtualnej rzeczywistości.
Studenci mają możliwość pracy zespołowej i kształtowania swoich umiejętności organizacyjnych i badawczych, działając w kołach naukowych oraz współpracując z pracownikami Instytutu w ramach realizowanych badań.
- geografia
- historia
- matematyka
- wiedza o społeczeństwie
- język obcy nowożytny
- biologia
- język polski
- geografia
- historia
- wiedza o społeczeństwie