Polacy z dokumentem uzyskanym za granicą - studia pierwszego stopnia i jednolite magisterskie

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

management instytucji publicznych i public relations, studia stacjonarne, pierwszego stopnia

Details
Code MIP-SI
Organizational unit Wydział Nauk Społecznych
Field of studies management instytucji publicznych i Public Relations
Form of studies Full-time
Level of education First cycle
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Duration 3 lata
Recruitment committee address Polacy: rekrutacja-nsp@usz.edu.pl
Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl
WWW address https://kandydaci.usz.edu.pl/kierunki/management-instytucji-publicznych-i-public-relations/
Required document
  • matura zagraniczna, matura międzynarodowa IB, matura europejska EB
  Ask a question
There is currently no active phase in this registration.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (20.05.2025 00:00 – 24.09.2025 23:59)

Active phases in other registrations:
  • Nabór uzupełniający - studia pierwszego stopnia i jednolite magisterskie
    Phase 1 (07.10.2025 00:00 – 30.10.2025 23:59)
  • Foreigners - Admission to first-cycle and unitary cycle programmes
    Phase 2 (07.10.2025 08:00 – 30.10.2025 23:59)

Management instytucji publicznych i public relations to kierunek dla wszystkich, którzy fascynują się mediamibrandingiem i relacjami z ludźmi, a także mają świadomość, że obok umiejętności, ważny jest również wizerunek. Studenci tego kierunku uczą się zarządzać komunikacją w mediach tradycyjnych i społecznościowych, tworzyć kampanie marketingowe, dbać o markę i wizerunek oraz przygotowywać najlepsze wystąpienia publiczne. Umiejętności komunikacyjne, sprawne wykorzystywanie platform społecznościowych i inteligencja społeczna to atuty naszych absolwentów na nowoczesnym rynku pracy.

Nauczysz się:

  • skutecznie kreować wizerunek osób i instytucji,
  • tworzyć materiały foto, audio i video na strony internetowe,
  • prowadzić działania PR w internecie, m.in. w mediach społecznościowych,
  • prowadzić kampanie reklamowe i społeczne,
  • pracować z kamerą i mikrofonem, tworzyć materiały dziennikarskie i współpracować z mediami,
  • występować publicznie,
  • odczytywać mowę ciała,
  • zarządzać organizacjami.

 

 
Przykładowe przedmioty:
  • Personal Branding 
  • współczesne problemy społeczne 
  • kreowanie marki organizacji 
  • zarządzanie czasem i zadaniami 
  • Media Relations 
  • wybrane aspekty polityki zagranicznej 
  • komunikacja i identyfikacja wizualna 
  • współczesne ruchy radykalne 
  • monitoring mediów 
  • kampanie wyborcze w mediach lokalnych 

  

W zakresie specjalności:
  • doradztwo wizerunkowe i Public Relations,
  • manager w administracji publicznej.
Kariera i praca:

Nasi absolwenci pracują w: 

  • agencjach reklamowych i marketingowych,
  • instytucjach kultury,
  • urzędach gminnych, miejskich, marszałkowskich i wojewódzkich,
  • organizacjach pozarządowych i politycznych jako osoby prowadzące biura parlamentarzystów, polityków lokalnych oraz stowarzyszeń.
Koła naukowe i organizacje studenckie:
  • Koło Naukowe PRemium 
  • Koło Naukowe Edukacja dla Bezpieczeństwa „Gryf”  
Dodatkowe Informacje:

Studenci mają obowiązek zrealizowania praktyki do końca IV semestru; wymiar praktyk zawodowych wynosi 120 godzin. Studenci mogą odbywać praktykę w zakładach pracy, organizacjach i instytucjach, których profil i charakter działalności pozwalają na realizację efektów uczenia się przewidzianych programem studiów

Management instytucji publicznych i public relations w 2024 r. otrzymał Certyfikat Akredytacyjny „Studia z Przyszłością 2024” oraz Certyfikat Nadzwyczajny „Laur Pracodawców”. 


Kryteria kwalifikacji – Grupa I
  • język obcy nowożytny: dowolny
Kryteria kwalifikacji – Grupa II
  • język polski
Kryteria kwalifikacji – Grupa III
  • przedmiot dowolny