Code | SiOS-SI |
---|---|
Organizational unit | Wydział Nauk Społecznych |
Field of studies | socjotechnika i oddziaływanie społeczne |
Form of studies | Full-time |
Level of education | First cycle |
Educational profile | academic |
Language(s) of instruction | Polish |
Duration | 3 lata |
Recruitment committee address | Polacy: rekrutacja-nsp@usz.edu.pl Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl |
WWW address | https://kandydaci.usz.edu.pl/kierunki/socjotechnika-i-oddzialywanie-spoleczne/ |
Required document | |
Ask a question |
-
Nabór uzupełniający - studia pierwszego stopnia i jednolite magisterskie
Phase 1 (07.10.2025 00:00 – 30.10.2025 23:59) -
Foreigners - Admission to first-cycle and unitary cycle programmes
Phase 2 (07.10.2025 08:00 – 30.10.2025 23:59)
Socjotechnika to dziedzina wiedzy zorientowana na praktykę: stosowanie oraz poznawanie reguł wpływu społecznego.
Socjotechnika i oddziaływanie społeczne to kierunek, na którym studenci uczą się rozpoznawania i tworzenia przekazów socjotechnicznych oraz projektów oddziaływania społecznego.
Program studiów przygotowaliśmy z myślą o pasjonatach, chcących uzyskać szczegółową i praktyczną wiedzę z zakresu socjologii, psychologii i nauk o polityce.
UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W CZASIE STUDIÓW
Nauczysz się:
- rozpoznawać socjotechniki,
- ,,rozbrajać” manipulacyjne i fałszywe przekazy oraz fakenewsy,
- skutecznie przekonywać do swoich racji,
- mądrzej oddziaływać na innych ludzi,
- rozumieć reguły oddziaływania społecznego i wynikające z nich problemy,
- współdziałać w zespołach planujących wspólne przedsięwzięcia.
- psychologia społeczna
- teorie i strategie wpływu społecznego
- plakat wyborczy-warsztat
- socjologia podejmowania decyzji
- socjologia zachowań ludzkich
- techniki i warsztaty szkoleniowe
Nasi absolwenci pracują w:
- jednostkach samorządu i administracji rządowej, samorządowych zakładach budżetowych, rządowych agencjach wykonawczych,
- stowarzyszeniach, fundacjach, ruchach społecznych i zespołach projektowych,
- mediach – jako analitycy, korespondenci, dziennikarze,
- sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, w zespołach ds. brandingu, obsługi klienta, działów promocji i marketingu,
- agencjach reklamowych,
- sferze publicznej jako działacze samorządowi i społeczni,
- jako specjaliści ds. budowania wizerunku.
Koło Naukowe „SocjologUS”
Naszym studentom udostępniamy nowoczesny sprzęt komputerowy (58 stanowisk do ćwiczenia technik komputerowej analizy danych), umożliwiamy ćwiczenie własnych umiejętności, prowadzenie wywiadów grupowych (FGI) w dwóch salach fokusowych z lustrami weneckimi i kamerami.
Grupa I, II, III – wybierz jeden przedmiot w danej grupie. Dany przedmiot może być brany pod uwagę tylko raz.
- język polski
- język obcy nowożytny: dowolny
• przedmiot dowolny