Code | MIP-SI |
---|---|
Organizational unit | Wydział Nauk Społecznych |
Field of studies | management instytucji publicznych i Public Relations |
Form of studies | Full-time |
Level of education | First cycle |
Educational profile | academic |
Language(s) of instruction | Polish |
Admission limit | 120 |
Duration | 3 lata |
Recruitment committee address | Polacy: rekrutacja-nsp@usz.edu.pl Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl |
WWW address | https://kandydaci.usz.edu.pl/kierunki/management-instytucji-publicznych-i-public-relations/ |
Required document | |
Ask a question |
(show past turns)
-
Nabór uzupełniający - studia pierwszego stopnia i jednolite magisterskie
Phase 1 (07.10.2025 00:00 – 30.10.2025 23:59) -
Foreigners - Admission to first-cycle and unitary cycle programmes
Phase 2 (07.10.2025 08:00 – 30.10.2025 23:59)
Management instytucji publicznych i public relations to kierunek dla wszystkich, którzy fascynują się mediami, brandingiem i relacjami z ludźmi, a także mają świadomość, że obok umiejętności, ważny jest również wizerunek. Studenci tego kierunku uczą się zarządzać komunikacją w mediach tradycyjnych i społecznościowych, tworzyć kampanie marketingowe, dbać o markę i wizerunek oraz przygotowywać najlepsze wystąpienia publiczne. Umiejętności komunikacyjne, sprawne wykorzystywanie platform społecznościowych i inteligencja społeczna to atuty naszych absolwentów na nowoczesnym rynku pracy.
Nauczysz się:
- skutecznie kreować wizerunek osób i instytucji,
- tworzyć materiały foto, audio i video na strony internetowe,
- prowadzić działania PR w internecie, m.in. w mediach społecznościowych,
- prowadzić kampanie reklamowe i społeczne,
- pracować z kamerą i mikrofonem, tworzyć materiały dziennikarskie i współpracować z mediami,
- występować publicznie,
- odczytywać mowę ciała,
- zarządzać organizacjami.
- Personal Branding
- współczesne problemy społeczne
- kreowanie marki organizacji
- zarządzanie czasem i zadaniami
- Media Relations
- wybrane aspekty polityki zagranicznej
- komunikacja i identyfikacja wizualna
- współczesne ruchy radykalne
- monitoring mediów
- kampanie wyborcze w mediach lokalnych
- doradztwo wizerunkowe i Public Relations,
- manager w administracji publicznej.
Nasi absolwenci pracują w:
- agencjach reklamowych i marketingowych,
- instytucjach kultury,
- urzędach gminnych, miejskich, marszałkowskich i wojewódzkich,
- organizacjach pozarządowych i politycznych jako osoby prowadzące biura parlamentarzystów, polityków lokalnych oraz stowarzyszeń.
- Koło Naukowe „PRemium”
- Koło Naukowe Edukacja dla Bezpieczeństwa „Gryf”
Studenci mają obowiązek zrealizowania praktyki do końca IV semestru; wymiar praktyk zawodowych wynosi 120 godzin. Studenci mogą odbywać praktykę w zakładach pracy, organizacjach i instytucjach, których profil i charakter działalności pozwalają na realizację efektów uczenia się przewidzianych programem studiów
Management instytucji publicznych i public relations w 2024 r. otrzymał Certyfikat Akredytacyjny „Studia z Przyszłością 2024” oraz Certyfikat Nadzwyczajny „Laur Pracodawców”.
Grupa I, II, III – wybierz jeden przedmiot w danej grupie. Dany przedmiot może być brany pod uwagę tylko raz.
- język obcy nowożytny: dowolny
- język polski
- przedmiot dowolny