Polacy - studia pierwszego stopnia i jednolite magisterskie

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

socjotechnika i oddziaływanie społeczne, studia stacjonarne, pierwszego stopnia

Details
Code SiOS-SI
Organizational unit Wydział Nauk Społecznych
Field of studies socjotechnika i oddziaływanie społeczne
Form of studies Full-time
Level of education First cycle
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Admission limit 60
Duration 3 lata
Recruitment committee address Polacy: rekrutacja-nsp@usz.edu.pl
Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl
WWW address https://kandydaci.usz.edu.pl/kierunki/socjotechnika-i-oddzialywanie-spoleczne/
Required document
  • matura wyrażona w procentach, matura wyrażona w ocenach, matura międzynarodowa IB, matura europejska EB
  Ask a question
There is currently no active phase in this registration.

(show past turns)
Active phases in other registrations:
  • Nabór uzupełniający - studia pierwszego stopnia i jednolite magisterskie
    Phase 1 (07.10.2025 00:00 – 30.10.2025 23:59)
  • Foreigners - Admission to first-cycle and unitary cycle programmes
    Phase 2 (07.10.2025 08:00 – 30.10.2025 23:59)

Socjotechnika to dziedzina wiedzy zorientowana na praktykę: stosowanie oraz poznawanie reguł wpływu społecznego.  

Socjotechnika i oddziaływanie społeczne to kierunek, na którym studenci uczą się rozpoznawania i tworzenia przekazów socjotechnicznych oraz projektów oddziaływania społecznego.  

Program studiów przygotowaliśmy z myślą o pasjonatach, chcących uzyskać szczegółową i praktyczną wiedzę z zakresu socjologii, psychologii i nauk o polityce.

UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W CZASIE STUDIÓW 

Nauczysz się:

  • rozpoznawać socjotechniki, 
  • ,,rozbrajać” manipulacyjne i fałszywe przekazy oraz fakenewsy, 
  • skutecznie przekonywać do swoich racji, 
  • mądrzej oddziaływać na innych ludzi, 
  • rozumieć reguły oddziaływania społecznego i wynikające z nich problemy, 
  • współdziałać w zespołach planujących wspólne przedsięwzięcia. 
 
Przykładowe przedmioty:
  • psychologia społeczna  
  • teorie i strategie wpływu społecznego 
  • plakat wyborczy-warsztat 
  • socjologia podejmowania decyzji  
  • socjologia zachowań ludzkich 
  • techniki i warsztaty szkoleniowe 
Kariera i praca:

Nasi absolwenci pracują w:

  • jednostkach samorządu i administracji rządowej, samorządowych zakładach budżetowych, rządowych agencjach wykonawczych, 
  • stowarzyszeniach, fundacjach, ruchach społecznych i zespołach projektowych, 
  • mediach – jako analitycy, korespondenci, dziennikarze, 
  • sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, w zespołach ds. brandingu, obsługi klienta, działów promocji i marketingu, 
  • agencjach reklamowych, 
  • sferze publicznej jako działacze samorządowi i społeczni, 
  • jako specjaliści ds. budowania wizerunku.
Koła naukowe i organizacje studenckie:

Koło Naukowe „SocjologUS”

Dodatkowe Informacje:

Naszym studentom udostępniamy nowoczesny sprzęt komputerowy (58 stanowisk do ćwiczenia technik komputerowej analizy danych), umożliwiamy ćwiczenie własnych umiejętności, prowadzenie wywiadów grupowych (FGI) w dwóch salach fokusowych z lustrami weneckimi i kamerami.


Kryteria kwalifikacji:

Grupa I, II, III – wybierz jeden przedmiot w danej grupie. Dany przedmiot może być brany pod uwagę tylko raz.

Kryteria kwalifikacji – Grupa I
  • język polski
Kryteria kwalifikacji – Grupa II
  • język obcy nowożytny: dowolny
Kryteria kwalifikacji – Grupa III
  • przedmiot dowolny