Foreigners - Admission to second-cycle programmes

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

komunikacja i psychologia w biznesie, studia stacjonarne, drugiego stopnia

Details
Code KiPB-SII
Organizational unit Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Kampus Cukrowa
Field of studies komunikacja i psychologia w biznesie
Form of studies Full-time
Level of education Second cycle
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Duration 2 lata
Recruitment committee address Polacy: rekrutacja.cukrowa@usz.edu.pl
Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl
WWW address https://kandydaci.usz.edu.pl/ii-stopien/komunikacja-i-psychologia-w-biznesie/
Required document
  • diploma granting access to second-cycle (Master) studies
  Ask a question
Phase 2 (07.10.2025 08:00 – 30.10.2025 23:59)

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (10.06.2025 00:00 – 23.09.2025 23:59)

Active phases in other registrations:
  • Nabór uzupełniający - studia drugiego stopnia
    Phase 1 (07.10.2025 00:00 – 30.10.2025 23:59)

Studia komunikacja i psychologia w biznesie pozwalają na poszerzenie posiadanej wiedzy oraz umiejętności w zakresie psychologii oraz zarządzania, biznesu i marketingu.

Absolwenci zdobędą rozbudowaną wiedzę z obszarów psychologii poznawczej, osobowości, twórczości i będą potrafili ją praktycznie wykorzystać w różnych aspektach funkcjonowania organizacji, nabędą również umiejętności w zakresie zarządzania zespołami pracowników, technik motywowania pracowników i klientów oraz metody radzenia sobie ze stresem. Ważną częścią programu studiów jest nabycie umiejętności prowadzenia badań zarówno jakościowych, jak i ilościowych, analizy danych, a także wykorzystywania w praktyce biznesowej nowoczesnych technik badawczych, jak np. wirtualnej rzeczywistości czy gier decyzyjnych.

 
Przykładowe przedmioty:
  • psychologia uczenia się i rozwoju
  • psychologia reklamy
  • behawioralne podstawy podejmowania decyzji
  • neurofeedback
  • komunikacja w zespołach rozproszonych
  • badania marketingowe

W zakresie specjalności:

Program kierunku ma charakter modułowy, co umożliwia wybór indywidualnej ścieżki edukacyjnej, dopasowanej do preferencji studenta. 

Nasi absolwenci pracują w:

Nasi absolwenci pracują w:

  • rozwoju pracowników oraz innych obszarach HR (zarządzania zasobami ludzkimi),
  • reklamie i marketingu,
  • kreowaniu wizerunku.
 
 
Koła naukowe i organizacje studenckie:
  • Koło Naukowe Marketingu
  • Koło Naukowe Organizacji i Zarządzania „inicjatywa”
  • Koło Naukowe BIN Biznes, Innowacje, Networking
  • Koło Naukowe PROJECT
  • Koło Naukowe Technologii Informacyjnych
Dodatkowe informacje:

Studenci podczas studiów korzystają z zaplecza naukowo-badawczego Instytutu Zarządzania US, w tym z laboratoriów i pracowni badawczych oferujących nowoczesne wyposażenie, sprzęt i oprogramowanie badawcze: pracownia badań fokusowych, pracownia badań terenowych, laboratorium neuronauki poznawczej, laboratorium wirtualnej rzeczywistości. 

Studenci mają możliwość pracy zespołowej i kształtowania swoich umiejętności organizacyjnych i badawczych, działając w kołach naukowych oraz współpracując z pracownikami Instytutu w ramach realizowanych badań. 


Kryteria kwalifikacji:

Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.

Kryterium kwalifikacji jest liczba otrzymanych punktów, obliczana wg wzoru W = 0,5 O + 0,5 Ś, gdzie:

O – ocena na dyplomie ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia,
Ś – średnia z przebiegu studiów co najmniej pierwszego stopnia, potwierdzona przez uczelnię kandydata i wyliczona według zasad zgodnych z regulaminem studiów ukończonej uczelni.

Jeśli aplikujesz na studia na podstawie dokumentu wydanego za granicą (wydanego poza Polską), ocenę Twoim koncie wpisze komisja rekrutacyjna.