Code | MAR-NII |
---|---|
Organizational unit | Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Kampus Cukrowa |
Field of studies | marketing |
Form of studies | Part-time |
Level of education | Second cycle |
Educational profile | academic |
Language(s) of instruction | Polish |
Duration | 2 lata |
Recruitment committee address | Polacy: rekrutacja.cukrowa@usz.edu.pl Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl |
WWW address | https://kandydaci.usz.edu.pl/ii-stopien/marketing-nowosc/ |
Required document | |
Ask a question |
Studia magisterskie z marketingu to przepustka do dynamicznego świata nowoczesnego biznesu, gdzie kreatywność łączy się z analityką, a innowacyjne technologie wspierają budowanie silnych marek. W ciągu trzech semestrów nauczysz się tworzyć skuteczne strategie marketingowe, zarządzać kampaniami reklamowymi i budżetami oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję do analizy danych i personalizacji działań. Zdobędziesz kompetencje niezbędne do pracy na kluczowych stanowiskach, takich jak: Marketing Manager, Brand Manager czy Product Manager, kreując strategie, które realnie wpływają na sukces rynkowy firm. Jeśli marzysz o karierze w dynamicznym i pełnym wyzwań środowisku, te studia otworzą przed Tobą drzwi do świata nowoczesnego marketingu.
NAUCZYSZ SIĘ:
- tworzyć i realizować strategie marketingowe,
- analizować i interpretować dane marketingowe,
- projektować produkty i usługi,
- wykorzystywać narzędzia cyfrowe i nowoczesne technologie (AI) w marketingu,
- zarządzać kampaniami reklamowymi,
- planować i zarządzać budżetem marketingowym,
- kreować i zarządzać marką,
- tworzyć treści marketingowe (copywriting).
- AI w marketingu
- analityka marketingowa SEO-SEM
- projektowanie produktu 3D
- Customer and User Experience
- Personal Branding
- Marketing zrównoważony
- firmach i instytucjach jako: Marketing Manager, Brand Manager, Social Media Manager, Public Relations Manager, Product Manager.
Kryteria kwalifikacji:
Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.
Kryterium kwalifikacji jest ocena na dyplomie.
Jeśli aplikujesz na studia na podstawie dokumentu wydanego za granicą (wydanego poza Polską), ocenę Twoim koncie wpisze komisja rekrutacyjna.