Foreigners - Admission to second-cycle programmes

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

marketing, studia stacjonarne, drugiego stopnia

Details
Code MAR-SII
Organizational unit Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Kampus Cukrowa
Field of studies marketing
Form of studies Full-time
Level of education Second cycle
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Duration 2 lata
Recruitment committee address Polacy: rekrutacja.cukrowa@usz.edu.pl
Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl
WWW address https://kandydaci.usz.edu.pl/ii-stopien/marketing-nowosc/
Required document
  • diploma granting access to second-cycle (Master) studies
  Ask a question
Phase 2 (07.10.2025 08:00 – 30.10.2025 23:59)

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (10.06.2025 00:00 – 23.09.2025 23:59)

Studia magisterskie z marketingu to przepustka do dynamicznego świata nowoczesnego biznesu, gdzie kreatywność łączy się z analityką, a innowacyjne technologie wspierają budowanie silnych marek. W ciągu trzech semestrów nauczysz się tworzyć skuteczne strategie marketingowe, zarządzać kampaniami reklamowymi i budżetami oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję do analizy danych i personalizacji działań. Zdobędziesz kompetencje niezbędne do pracy na kluczowych stanowiskach, takich jak: Marketing Manager, Brand Manager czy Product Manager, kreując strategie, które realnie wpływają na sukces rynkowy firm. Jeśli marzysz o karierze w dynamicznym i pełnym wyzwań środowisku, te studia otworzą przed Tobą drzwi do świata nowoczesnego marketingu.

NAUCZYSZ SIĘ:

  • tworzyć i realizować strategie marketingowe,
  • analizować i interpretować dane marketingowe,
  • projektować produkty i usługi,
  • wykorzystywać narzędzia cyfrowe i nowoczesne technologie (AI) w marketingu,
  • zarządzać kampaniami reklamowymi,
  • planować i zarządzać budżetem marketingowym,
  • kreować i zarządzać marką,
  • tworzyć treści marketingowe (copywriting).
 
Przykładowe przedmioty:
  • AI w marketingu
  • analityka marketingowa SEO-SEM
  • projektowanie produktu 3D
  • Customer and User Experience
  • Personal Branding
  • Marketing zrównoważony
Nasi absolwenci pracują w:
  • firmach i instytucjach jako: Marketing Manager, Brand Manager, Social Media Manager, Public Relations Manager, Product Manager.

Kryteria kwalifikacji:

Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.

Kryterium kwalifikacji jest liczba otrzymanych punktów, obliczana wg wzoru: W = 0,5 O + 0,5 Ś

gdzie:

O – ocena na dyplomie ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia;

Ś – średnia z przebiegu studiów co najmniej pierwszego stopnia, potwierdzona przez uczelnię kandydata i wyliczona według zasad zgodnych z regulaminem studiów ukończonej uczelni.

Jeśli aplikujesz na studia na podstawie dokumentu wydanego za granicą (wydanego poza Polską), ocenę Twoim koncie wpisze komisja rekrutacyjna.