Code | MAR-SII |
---|---|
Organizational unit | Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Kampus Cukrowa |
Field of studies | marketing |
Form of studies | Full-time |
Level of education | Second cycle |
Educational profile | academic |
Language(s) of instruction | Polish |
Duration | 2 lata |
Recruitment committee address | Polacy: rekrutacja.cukrowa@usz.edu.pl Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl |
WWW address | https://kandydaci.usz.edu.pl/ii-stopien/marketing-nowosc/ |
Required document | |
Ask a question |
Studia magisterskie z marketingu to przepustka do dynamicznego świata nowoczesnego biznesu, gdzie kreatywność łączy się z analityką, a innowacyjne technologie wspierają budowanie silnych marek. W ciągu trzech semestrów nauczysz się tworzyć skuteczne strategie marketingowe, zarządzać kampaniami reklamowymi i budżetami oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję do analizy danych i personalizacji działań. Zdobędziesz kompetencje niezbędne do pracy na kluczowych stanowiskach, takich jak: Marketing Manager, Brand Manager czy Product Manager, kreując strategie, które realnie wpływają na sukces rynkowy firm. Jeśli marzysz o karierze w dynamicznym i pełnym wyzwań środowisku, te studia otworzą przed Tobą drzwi do świata nowoczesnego marketingu.
NAUCZYSZ SIĘ:
- tworzyć i realizować strategie marketingowe,
- analizować i interpretować dane marketingowe,
- projektować produkty i usługi,
- wykorzystywać narzędzia cyfrowe i nowoczesne technologie (AI) w marketingu,
- zarządzać kampaniami reklamowymi,
- planować i zarządzać budżetem marketingowym,
- kreować i zarządzać marką,
- tworzyć treści marketingowe (copywriting).
- AI w marketingu
- analityka marketingowa SEO-SEM
- projektowanie produktu 3D
- Customer and User Experience
- Personal Branding
- Marketing zrównoważony
- firmach i instytucjach jako: Marketing Manager, Brand Manager, Social Media Manager, Public Relations Manager, Product Manager.
Kryteria kwalifikacji:
Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.
Kryterium kwalifikacji jest liczba otrzymanych punktów, obliczana wg wzoru: W = 0,5 O + 0,5 Ś
gdzie:
O – ocena na dyplomie ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia;
Ś – średnia z przebiegu studiów co najmniej pierwszego stopnia, potwierdzona przez uczelnię kandydata i wyliczona według zasad zgodnych z regulaminem studiów ukończonej uczelni.
Jeśli aplikujesz na studia na podstawie dokumentu wydanego za granicą (wydanego poza Polską), ocenę Twoim koncie wpisze komisja rekrutacyjna.