Foreigners - Admission to second-cycle programmes

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

management instytucji publicznych i public relations, studia niestacjonarne, drugiego stopnia

Details
Code MIP-NII
Organizational unit Wydział Nauk Społecznych
Field of studies management instytucji publicznych i Public Relations
Form of studies Part-time
Level of education Second cycle
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Duration 2 lata
Recruitment committee address Polacy: rekrutacja-nsp@usz.edu.pl
Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl
WWW address https://kandydaci.usz.edu.pl/ii-stopien/management-instytucji-publicznych-i-public-relations/
Required document
  • diploma granting access to second-cycle (Master) studies
  Ask a question
There is currently no active phase in this registration.

Upcoming phases in this registration:
  • Phase 1 (10.06.2025 00:00 – 23.09.2025 23:59)

Active phases in other registrations:
  • Polacy - studia drugiego stopnia
    Phase 1 (20.05.2025 00:00 – 12.08.2025 23:59)
  • Polacy z dokumentem uzyskanym za granicą - studia drugiego stopnia
    Phase 1 (20.05.2025 00:00 – 24.09.2025 23:59)

Dlaczego jedni zarabiają więcej, a inni mniej? 

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego jeden produkt jest obiektem pożądania, a inne leżą na sklepowych półkach? Czy wiesz, dlaczego ktoś wygrywa wybory, a ktoś inny nie? Dlaczego jedne firmy są popularne i lubiane, a inne wzbudzają niechęć? A może chcesz wypromować swoje pomysły w internecie i zastanawiasz się jak to zrobić? 

Na wszystkie powyższe pytania i wiele innych uzyskasz odpowiedź, studiując na kierunku Management instytucji publicznych i Public Relations. 

Nauczymy cię rozpoznawać metody socjotechniczne stosowane w kampaniach reklamowych oraz politycznych, abyś zawsze świadomie dokonywał swoich wyborów.

Nauczysz się:

  • wykorzystywać instrumenty współczesnego PR-u, niezbędnego do budować pozytywny wizerunek firmy i samego siebie,
  • prowadzić działania PR w internecie oraz kampanie reklamowe i społeczne,
  • przeprowadzać analizy eksperckie aktywności medialnych.
 
Przykładowe przedmioty:
  • techniki neuronauki poznawczej 
  • polityka w przestrzeni medialnej 
  • warsztat wystąpień publicznych 
  • Webwriting 
  • podstawy fotografiki 
  • rachunkowość i rozliczenie projektu 
  • pozycjonowanie w sieci 
  • projektowanie stron internetowych 
  • reklama społeczna 
  • wpływ mediów na preferencje wyborcze 

W zakresie specjalności:

  • kreatywny PR,
  • inżynieria organizacji pozarządowych.

Uruchomienie danego zakresu specjalności uwarunkowane jest liczbą zadeklarowanych studentów, zgodnie z przepisami obowiązującymi na Uczelni.

Nasi absolwenci pracują w:

Nasi absolwenci pracują w: 

  • agencjach PR,
  • firmach jako doradcy wizerunkowi,
  • agencjach reklamowych i marketingowych,
  • mediach i instytucjach kultury,
  • urzędach gminnych, miejskich, marszałkowskich i wojewódzkich,
  • organizacjach pozarządowych i politycznych.
 
Koła naukowe i organizacje studenckie:

Koło Naukowe PRemium 

Dodatkowe informacje:

Management instytucji publicznych i Public Relations w 2024 r. otrzymał Certyfikat Akredytacyjny „Studia z Przyszłością 2024” oraz Certyfikat Nadzwyczajny „Laur Pracodawców”. 


Kryteria kwalifikacji:

Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia. Kryterium kwalifikacji jest ocena na dyplomie.

Jeśli aplikujesz na studia na podstawie dokumentu wydanego za granicą (wydanego poza Polską), ocenę Twoim koncie wpisze komisja rekrutacyjna.