Polacy - studia drugiego stopnia

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

management instytucji publicznych i public relations, studia stacjonarne, drugiego stopnia

Details
Code MIP-SII
Organizational unit Wydział Nauk Społecznych
Field of studies management instytucji publicznych i Public Relations
Form of studies Full-time
Level of education Second cycle
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Admission limit 60
Duration 2 lata
Recruitment committee address Polacy: rekrutacja-nsp@usz.edu.pl
Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl
WWW address https://kandydaci.usz.edu.pl/ii-stopien/management-instytucji-publicznych-i-public-relations/
Required document
  • dyplom licencjata, dyplom inżyniera lub dyplom magistra
  Ask a question
There is currently no active phase in this registration.

(show past turns)
Active phases in other registrations:
  • Nabór uzupełniający - studia drugiego stopnia
    Phase 1 (07.10.2025 00:00 – 30.10.2025 23:59)
  • Foreigners - Admission to second-cycle programmes
    Phase 2 (07.10.2025 08:00 – 30.10.2025 23:59)

Dlaczego jedni zarabiają więcej, a inni mniej? 

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego jeden produkt jest obiektem pożądania, a inne leżą na sklepowych półkach? Czy wiesz, dlaczego ktoś wygrywa wybory, a ktoś inny nie? Dlaczego jedne firmy są popularne i lubiane, a inne wzbudzają niechęć? A może chcesz wypromować swoje pomysły w internecie i zastanawiasz się jak to zrobić? 

Na wszystkie powyższe pytania i wiele innych uzyskasz odpowiedź, studiując na kierunku Management instytucji publicznych i Public Relations. 

Nauczymy cię rozpoznawać metody socjotechniczne stosowane w kampaniach reklamowych oraz politycznych, abyś zawsze świadomie dokonywał swoich wyborów.

Nauczysz się:

  • wykorzystywać instrumenty współczesnego PR-u, niezbędnego do budować pozytywny wizerunek firmy i samego siebie,
  • prowadzić działania PR w internecie oraz kampanie reklamowe i społeczne,
  • przeprowadzać analizy eksperckie aktywności medialnych.
 
Przykładowe przedmioty:
  • techniki neuronauki poznawczej 
  • polityka w przestrzeni medialnej 
  • warsztat wystąpień publicznych 
  • Webwriting 
  • podstawy fotografiki 
  • rachunkowość i rozliczenie projektu 
  • pozycjonowanie w sieci 
  • projektowanie stron internetowych 
  • reklama społeczna 
  • wpływ mediów na preferencje wyborcze 

W zakresie specjalności:

  • kreatywny PR,
  • inżynieria organizacji pozarządowych.

Uruchomienie danego zakresu specjalności uwarunkowane jest liczbą zadeklarowanych studentów, zgodnie z przepisami obowiązującymi na Uczelni.

Nasi absolwenci pracują w:

Nasi absolwenci pracują w: 

  • agencjach PR,
  • firmach jako doradcy wizerunkowi,
  • agencjach reklamowych i marketingowych,
  • mediach i instytucjach kultury,
  • urzędach gminnych, miejskich, marszałkowskich i wojewódzkich,
  • organizacjach pozarządowych i politycznych.
 
Koła naukowe i organizacje studenckie:

Koło Naukowe PRemium 

Dodatkowe informacje:

Management instytucji publicznych i Public Relations w 2024 r. otrzymał Certyfikat Akredytacyjny „Studia z Przyszłością 2024” oraz Certyfikat Nadzwyczajny „Laur Pracodawców”. 


Kryteria kwalifikacji:

Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.

Kryterium kwalifikacji jest ocena na dyplomie.