Cudzoziemcy - studia pierwszego stopnia i jednolite magisterskie

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

komunikacja i psychologia w biznesie, studia stacjonarne, pierwszego stopnia

Szczegóły
Kod KiPB-SI
Jednostka organizacyjna Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Kampus Cukrowa
Kierunek studiów komunikacja i psychologia w biznesie
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia Pierwszego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Czas trwania 3 lata
Adres komisji rekrutacyjnej Polacy: rekrutacja.cukrowa@usz.edu.pl
Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl
Adres WWW https://kandydaci.usz.edu.pl/kierunki/komunikacja-i-psychologia-w-biznesie/
Wymagany dokument
  • dokument uprawniający do podjęcia studiów wyższych
  Zadaj pytanie
Tura 2 (07.10.2025 08:00 – 30.10.2025 23:59)

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (10.06.2025 00:00 – 23.09.2025 23:59)

Komunikacja i psychologia w biznesie to kierunek studiów łączący aspekty psychologiczne funkcjonowania człowieka z jego aktywnością zawodową, w tym szczególnie biznesową. Studia przygotowują do zrozumienia m.in. zachowań człowieka w pracy i relacjach biznesowych, motywów jego postępowania, kształtowania relacji międzyludzkich, roli emocji w podejmowania decyzji. Uzyskana wiedza może być wykorzystana celu usprawnianiu działania podmiotów biznesowych (oraz innych organizacji), wpływania na postawy pracowników, kształtowania klimatu i kultury organizacyjnej, przygotowywania działań rekrutacyjnych, doskonalenia komunikacji w ramach organizacji oraz z klientami, analizy zachowań konsumentów i działań marketingowych. 

 

Nauczysz się:

  • identyfikować przesłanki i mechanizmy zachowań ludzkich (pracowników, konsumentów, klientów), 
  • warunków i sposobów efektywnej komunikacji, 
  • metod i technik negocjacji i mediacji w biznesie, 
  • stosować techniki kreatywnego myślenia oraz wywierania wpływu społecznego,  
  • rozumieć i oceniać procesy poznawcze oraz emocjonalno-motywacyjnych człowieka oraz metod ich pomiaru.

 

 
Przykładowe przedmioty:
  • psychologia konsumenta
  • psychologia emocji i motywacji
  • podstawy badań marketingowych
  • analiza danych rynkowych
  • badania terenowe w biznesie
  • neuronauka poznawcza

W zakresie specjalności:

Program kierunku ma charakter modułowy, co umożliwia wybór indywidualnej ścieżki edukacyjnej, dopasowanej do preferencji studenta.

Kariera i praca:

Nasi absolwenci pracują w:

  • rekrutacji oraz obszarach HR (zarządzania zasobami ludzkimi),
  • sprzedaży,
  • marketingu i komunikacji. 
Koła naukowe i organizacje studenckie:
  • Koło Naukowe Marketingu
  • Koło Naukowe Organizacji i Zarządzania „Inicjatywa”
  • Koło Naukowe Technologii Informacyjnych
  • Koło Naukowe „PROJECT”
  • Koło Naukowe BIN Biznes, Innowacje, Networking 
Dodatkowe Informacje:

Studenci podczas studiów korzystają z zaplecza naukowo-badawczego Instytutu Zarządzania US, w tym z laboratoriów i pracowni badawczych oferujących nowoczesne wyposażenie, sprzęt i oprogramowanie badawcze: pracownia badań fokusowych, pracownia badań terenowych, laboratorium neuronauki poznawczej, laboratorium wirtualnej rzeczywistości. 

Studenci mają możliwość pracy zespołowej i kształtowania swoich umiejętności organizacyjnych i badawczych, działając w kołach naukowych oraz współpracując z pracownikami Instytutu w ramach realizowanych badań. 


Kryteria kwalifikacji:

Z każdej grupy przedmiotów podanych poniżej, jeden przedmiot będzie użyty do przeliczenia Twoich punktów rekrutacyjnych. Jeśli na Twoim świadectwie nie ma oceny z żadnego z przedmiotów w danej grupie, w tej grupie uzyskasz 0 punktów. Dany przedmiot może być brany pod uwagę tylko raz. Jeśli aplikujesz na studia na podstawie dokumentu wydanego za granicą (wydanego poza Polską), który nie jest dyplomem matury międzynarodowej IB lub matury europejskiej EB, oceny na Twoim koncie wpisze komisja rekrutacyjna.

Kryteria kwalifikacji – Grupa I
  • geografia
  • historia
  • matematyka
  • wiedza o społeczeństwie
Kryteria kwalifikacji – Grupa II
  • język obcy nowożytny
Kryteria kwalifikacji – Grupa III
  • biologia
  • język polski
  • geografia
  • historia
  • wiedza o społeczeństwie

Egzamin wstępny:

Jeśli Twoje świadectwo nie zostało wydane w państwie członkowskim Unii Europejskiej (UE), Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG), Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), Konfederacji Szwajcarskiej oraz nie jest objęte umowami międzynarodowymi (Ukraina, Chiny) ani nie jest dyplomem matury międzynarodowej (matura IB) lub matury europejskiej (matura EB), obowiązuje Cię egzamin wstępny na studia z wiedzy niezbędnej do podjęcia studiów na tym kierunku.

Uzyskanie oceny negatywnej z egzaminu skutkuje brakiem możliwości przyjęcia na studia.

Jeśli Twoje świadectwo zostało wydane w jednym z wyżej wymienionych państw, nie musisz przystępować do egzaminu wstępnego.