Kod | MIP-NII |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek studiów | management instytucji publicznych i Public Relations |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | 2 lata |
Adres komisji rekrutacyjnej | Polacy: rekrutacja-nsp@usz.edu.pl Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl |
Adres WWW | https://kandydaci.usz.edu.pl/ii-stopien/management-instytucji-publicznych-i-public-relations/ |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
-
Polacy - studia drugiego stopnia
Tura 1 (20.05.2025 00:00 – 12.08.2025 23:59) -
Polacy z dokumentem uzyskanym za granicą - studia drugiego stopnia
Tura 1 (20.05.2025 00:00 – 24.09.2025 23:59)
Dlaczego jedni zarabiają więcej, a inni mniej?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego jeden produkt jest obiektem pożądania, a inne leżą na sklepowych półkach? Czy wiesz, dlaczego ktoś wygrywa wybory, a ktoś inny nie? Dlaczego jedne firmy są popularne i lubiane, a inne wzbudzają niechęć? A może chcesz wypromować swoje pomysły w internecie i zastanawiasz się jak to zrobić?
Na wszystkie powyższe pytania i wiele innych uzyskasz odpowiedź, studiując na kierunku Management instytucji publicznych i Public Relations.
Nauczymy cię rozpoznawać metody socjotechniczne stosowane w kampaniach reklamowych oraz politycznych, abyś zawsze świadomie dokonywał swoich wyborów.
Nauczysz się:
- wykorzystywać instrumenty współczesnego PR-u, niezbędnego do budować pozytywny wizerunek firmy i samego siebie,
- prowadzić działania PR w internecie oraz kampanie reklamowe i społeczne,
- przeprowadzać analizy eksperckie aktywności medialnych.
- techniki neuronauki poznawczej
- polityka w przestrzeni medialnej
- warsztat wystąpień publicznych
- Webwriting
- podstawy fotografiki
- rachunkowość i rozliczenie projektu
- pozycjonowanie w sieci
- projektowanie stron internetowych
- reklama społeczna
- wpływ mediów na preferencje wyborcze
W zakresie specjalności:
- kreatywny PR,
- inżynieria organizacji pozarządowych.
Uruchomienie danego zakresu specjalności uwarunkowane jest liczbą zadeklarowanych studentów, zgodnie z przepisami obowiązującymi na Uczelni.
Nasi absolwenci pracują w:
- agencjach PR,
- firmach jako doradcy wizerunkowi,
- agencjach reklamowych i marketingowych,
- mediach i instytucjach kultury,
- urzędach gminnych, miejskich, marszałkowskich i wojewódzkich,
- organizacjach pozarządowych i politycznych.
Koło Naukowe „PRemium”
Management instytucji publicznych i Public Relations w 2024 r. otrzymał Certyfikat Akredytacyjny „Studia z Przyszłością 2024” oraz Certyfikat Nadzwyczajny „Laur Pracodawców”.
Kryteria kwalifikacji:
Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia. Kryterium kwalifikacji jest ocena na dyplomie.
Jeśli aplikujesz na studia na podstawie dokumentu wydanego za granicą (wydanego poza Polską), ocenę Twoim koncie wpisze komisja rekrutacyjna.