Kod | KiPB-SII |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Kampus Cukrowa |
Kierunek studiów | komunikacja i psychologia w biznesie |
Forma studiów | Stacjonarne |
Poziom kształcenia | Drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Limit miejsc | 90 |
Czas trwania | 2 lata |
Adres komisji rekrutacyjnej | Polacy: rekrutacja.cukrowa@usz.edu.pl Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl |
Adres WWW | https://kandydaci.usz.edu.pl/ii-stopien/komunikacja-i-psychologia-w-biznesie/ |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
(pokaż minione tury)
-
Nabór uzupełniający - studia drugiego stopnia
Tura 1 (07.10.2025 00:00 – 30.10.2025 23:59) -
Cudzoziemcy - studia drugiego stopnia
Tura 2 (07.10.2025 08:00 – 30.10.2025 23:59)
Studia komunikacja i psychologia w biznesie pozwalają na poszerzenie posiadanej wiedzy oraz umiejętności w zakresie psychologii oraz zarządzania, biznesu i marketingu.
Absolwenci zdobędą rozbudowaną wiedzę z obszarów psychologii poznawczej, osobowości, twórczości i będą potrafili ją praktycznie wykorzystać w różnych aspektach funkcjonowania organizacji, nabędą również umiejętności w zakresie zarządzania zespołami pracowników, technik motywowania pracowników i klientów oraz metody radzenia sobie ze stresem. Ważną częścią programu studiów jest nabycie umiejętności prowadzenia badań zarówno jakościowych, jak i ilościowych, analizy danych, a także wykorzystywania w praktyce biznesowej nowoczesnych technik badawczych, jak np. wirtualnej rzeczywistości czy gier decyzyjnych.
- psychologia uczenia się i rozwoju
- psychologia reklamy
- behawioralne podstawy podejmowania decyzji
- neurofeedback
- komunikacja w zespołach rozproszonych
- badania marketingowe
W zakresie specjalności:
Program kierunku ma charakter modułowy, co umożliwia wybór indywidualnej ścieżki edukacyjnej, dopasowanej do preferencji studenta.
Nasi absolwenci pracują w:
- rozwoju pracowników oraz innych obszarach HR (zarządzania zasobami ludzkimi),
- reklamie i marketingu,
- kreowaniu wizerunku.
- Koło Naukowe Marketingu
- Koło Naukowe Organizacji i Zarządzania „inicjatywa”
- Koło Naukowe BIN Biznes, Innowacje, Networking
- Koło Naukowe PROJECT
- Koło Naukowe Technologii Informacyjnych
Studenci podczas studiów korzystają z zaplecza naukowo-badawczego Instytutu Zarządzania US, w tym z laboratoriów i pracowni badawczych oferujących nowoczesne wyposażenie, sprzęt i oprogramowanie badawcze: pracownia badań fokusowych, pracownia badań terenowych, laboratorium neuronauki poznawczej, laboratorium wirtualnej rzeczywistości.
Studenci mają możliwość pracy zespołowej i kształtowania swoich umiejętności organizacyjnych i badawczych, działając w kołach naukowych oraz współpracując z pracownikami Instytutu w ramach realizowanych badań.
Kryteria kwalifikacji:
Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.
Kryterium kwalifikacji jest liczba otrzymanych punktów, obliczana wg wzoru W = 0,5 O + 0,5 Ś, gdzie:
O – ocena na dyplomie ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia,
Ś – średnia z przebiegu studiów co najmniej pierwszego stopnia, potwierdzona przez uczelnię kandydata i wyliczona według zasad zgodnych z regulaminem studiów ukończonej uczelni.