Kod | MIP-SII |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek studiów | management instytucji publicznych i Public Relations |
Forma studiów | Stacjonarne |
Poziom kształcenia | Drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Limit miejsc | 60 |
Czas trwania | 2 lata |
Adres komisji rekrutacyjnej | Polacy: rekrutacja-nsp@usz.edu.pl Cudzoziemcy: admissions@usz.edu.pl |
Adres WWW | https://kandydaci.usz.edu.pl/ii-stopien/management-instytucji-publicznych-i-public-relations/ |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
-
Polacy z dokumentem uzyskanym za granicą - studia drugiego stopnia
Tura 1 (20.05.2025 00:00 – 24.09.2025 23:59)
Dlaczego jedni zarabiają więcej, a inni mniej?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego jeden produkt jest obiektem pożądania, a inne leżą na sklepowych półkach? Czy wiesz, dlaczego ktoś wygrywa wybory, a ktoś inny nie? Dlaczego jedne firmy są popularne i lubiane, a inne wzbudzają niechęć? A może chcesz wypromować swoje pomysły w internecie i zastanawiasz się jak to zrobić?
Na wszystkie powyższe pytania i wiele innych uzyskasz odpowiedź, studiując na kierunku Management instytucji publicznych i Public Relations.
Nauczymy cię rozpoznawać metody socjotechniczne stosowane w kampaniach reklamowych oraz politycznych, abyś zawsze świadomie dokonywał swoich wyborów.
Nauczysz się:
- wykorzystywać instrumenty współczesnego PR-u, niezbędnego do budować pozytywny wizerunek firmy i samego siebie,
- prowadzić działania PR w internecie oraz kampanie reklamowe i społeczne,
- przeprowadzać analizy eksperckie aktywności medialnych.
- techniki neuronauki poznawczej
- polityka w przestrzeni medialnej
- warsztat wystąpień publicznych
- Webwriting
- podstawy fotografiki
- rachunkowość i rozliczenie projektu
- pozycjonowanie w sieci
- projektowanie stron internetowych
- reklama społeczna
- wpływ mediów na preferencje wyborcze
W zakresie specjalności:
- kreatywny PR,
- inżynieria organizacji pozarządowych.
Uruchomienie danego zakresu specjalności uwarunkowane jest liczbą zadeklarowanych studentów, zgodnie z przepisami obowiązującymi na Uczelni.
Nasi absolwenci pracują w:
- agencjach PR,
- firmach jako doradcy wizerunkowi,
- agencjach reklamowych i marketingowych,
- mediach i instytucjach kultury,
- urzędach gminnych, miejskich, marszałkowskich i wojewódzkich,
- organizacjach pozarządowych i politycznych.
Koło Naukowe „PRemium”
Management instytucji publicznych i Public Relations w 2024 r. otrzymał Certyfikat Akredytacyjny „Studia z Przyszłością 2024” oraz Certyfikat Nadzwyczajny „Laur Pracodawców”.
Kryteria kwalifikacji:
Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.
Kryterium kwalifikacji jest ocena na dyplomie.